SEKRETARIAT: ul. Feliksa Hajduka 17, tel. 33 852 02 18, ps@smcieszynianka.org.pl

 

Sala konferencyjna przy ulicy Hajduka 17

SALA KONFERENCYJNO – BANKIETOWA W BIUROWCU SPÓŁDZIELNI PRZY UL. HAJDUKA 17

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Cieszynianka” w Cieszynie zaprasza do wynajmu nowo wyremontowanej sali konferencyjno – bankietowej znajdującej się w biurowcu Spółdzielni przy ul. Hajduka 17. Sala ta została wykonana w nowoczesnej aranżacji i wyposażona w nowe, stylowe oświetlenie. Mogą w niej odbywać się za odpłatnością różne imprezy kulturalne oraz okolicznościowe np. komunie, konfirmacje, jubileusze urodzin, spotkania rodzinne itp., a także szkolenia, spotkania, konferencje, narady.

Zachęcamy naszych mieszkańców, członków Spółdzielni do korzystania z niej.

Dla członków Spółdzielni zniżki w opłatach za wynajem. Informacji udziela pracownica działu organizacyjnego, tel. (33) 8522413.


Szczegółowe informacje:

Ilość miejsc:

70 miejsc.

Wyposażenie sali:
Akustyczne: nagłośnienie z mikrofonami bezprzewodowymi oraz statywem. Audiowizualne: projektor multimedialny, ekran projekcyjny, stolik multimedialny

Zaplecze kuchenne:

Wyposażenie: lodówka z zamrażarką, witryna chłodnicza, patelnia elektryczna, profesjonalna kuchnia elektryczna do gastronomii, kuchenka z płytą ceramiczną i piekarnikiem zmywarka, zlewozmywaki, blaty szafek umożliwiające przygotowanie posiłków dla dużej liczby gości, a także kompletna zastawa stołowa na 70 osób wraz z naczyniami kuchennymi.

Odpłatność za wynajęcie sali narad /pokój 103/:

przez młodzież szkolną i stowarzyszenia non – profit utrzymujące się ze składek członkowskich:
18 zł/godzinę + podatek VAT.

przez pracowników oraz członków Spółdzielni:
18 zł/godzinę + podatek VAT.

na spotkania, szkolenia organizowane cyklicznie z częstotliwością nie mniejszą niż raz w miesiącu:
18 zł/godzinę + podatek VAT.

przez pozostałe osoby fizyczne i prawne:
20 zł/godzinę + podatek VAT.

Odpłatność za wynajęcie sali konferencyjno-bankietowej:

Na spotkania lub konferencje bez zaplecza kuchennego:
25 zł/godzinę + podatek VAT.

Na spotkania, szkolenia organizowane cyklicznie z częstotliwością nie mniejszą niż raz w miesiącu:
22 zł/godzinę + podatek VAT

Na spotkania, konferencje lub imprezy okolicznościowe z zapleczem kuchennym:
40 zł/godzinę + podatek VAT
lub 450 zł/imprezę 1-2 dn. + VAT + rzeczywiste koszty zużycia wody, kanalizacji i energii elektrycznej.

Na spotkania okolicznościowe organizowane przez pracowników oraz członków Spółdzielni:
25 zł/godzinę + podatek VAT
lub 290 zł/imprezę 1-2 dn. + VAT + rzeczywiste koszty zużycia wody, kanalizacji i energii elektrycznej.

Na spotkania, turnieje organizowane przez organizacje prowadzące działalność społeczno – oświatowo – kulturalną:
20 zł/godzinę + podatek VAT

UMOWA NAJMU SAL

UCHWAŁA W SPRAWIE USTALENIA STAWEK WYNAJMU SAL I POMIESZCZEŃ OCKiR

Przewiń na górę
advanced-floating-content-close-btn
Skip to content